BIURO RACHUNKOWE MAKBET

Oferta

„Zamiary są wiatrem,
Kiedy nie idą z wykonaniem w parze.”

William Shakespeare, Makbet

Księga Przychodów i Rozchodów

od 280PLN/netto miesięcznie

W ramach usługi zapewniamy:

  • kontrolę dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz wyjaśnianie wątpliwości,
  • prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów,
  • rozliczanie transakcji zagranicznych,
  • wyliczanie i ewidencję zaliczek na podatek PIT oraz sporządzanie i wysyłanie zeznań rocznych,
  • pomoc w sporządzeniu remanentu,
  • prowadzenie ewidencji do celów VAT oraz składanie obowiązkowych plików JPK,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia oraz naliczanie amortyzacji,
  • sporządzanie i wysyłanie w formie elektronicznej do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych właściciela,
  • informowanie o wysokości zobowiązań podatkowych oraz przypominanie o terminach w formie najwygodniejszej dla Klienta,
  • branie udziału w ewentualnych czynnościach kontroli, w tym przekazywanie żądanych dokumentów i informacji upoważnionym do tego organom,
  • informowanie drogą mailową o istotnych zmianach w przepisach podatkowych, mających wpływ na prowadzoną działalność,
  • udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonej działalności,
  • zachowanie tajemnicy służbowej.

Ewidencje Ryczałtowe

od 220PLN/netto miesięcznie

W ramach usługi zapewniamy:

  • kontrolę dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz wyjaśnianie wątpliwości,
  • prowadzenie ewidencji przychodów,
  • rozliczanie transakcji zagranicznych,
  • wyliczanie i ewidencję zaliczek na podatek PIT oraz sporządzanie i wysyłanie zeznań rocznych,
  • prowadzenie ewidencji do celów VAT oraz składanie obowiązkowych plików JPK,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie i wysyłanie w formie elektronicznej do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych właściciela,
  • informowanie o wysokości zobowiązań podatkowych oraz przypominanie o terminach w formie najwygodniejszej dla Klienta,
  • branie udziału w ewentualnych czynnościach kontroli, w tym przekazywanie żądanych dokumentów i informacji upoważnionym do tego organom,
  • informowanie drogą mailową o istotnych zmianach w przepisach podatkowych, mających wpływ na prowadzoną działalność,
  • udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonej działalności,

zachowanie tajemnicy służbowej.

Księgi handlowe

od 550PLN/netto miesięcznie

W ramach usługi zapewniamy:

  • kontrolę dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz wyjaśnianie wątpliwości,
  • prowadzenie ewidencji księgowych(księgi główne i pomocnicze),
  • opracowanie zasad polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont,
  • rozliczanie transakcji zagranicznych,
  • wyliczanie i ewidencję zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie i wysyłanie zeznań rocznych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz pomoc w złożeniu ich elektronicznie,
  • Przejęcie wszelkich formalności związanych z kontaktami z biegłym rewidentem w razie zaistnienia konieczności przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego,
  • prowadzenie ewidencji do celów VAT oraz składanie obowiązkowych plików JPK,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia oraz sporządzanie planów amortyzacji,
  • sporządzanie i wysyłanie w formie elektronicznej do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych właścicieli/wspólników,
  • informowanie o wysokości zobowiązań podatkowych oraz przypominanie o terminach w formie najwygodniejszej dla Klienta,
  • branie udziału w ewentualnych czynnościach kontroli, w tym przekazywanie żądanych dokumentów i informacji upoważnionym do tego organom,
  • informowanie drogą mailową o istotnych zmianach w przepisach podatkowych, mających wpływ na prowadzoną działalność,
  • udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonej działalności,
  • zachowanie tajemnicy służbowej.

Kadry i Płace

Umowa o pracę: 70PLN/netto miesięcznie

Umowy cywilnoprawne: 40PLNnetto miesięcznie

W ramach usługi zapewniamy:

  • sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz świadectw pracy,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • sporządzanie list płac i kartotek wynagrodzeń,
  • ewidencja zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności,
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • wyliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-4,
  • zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS,
  • wyliczanie obciążeń ZUS oraz comiesięczne składanie deklaracji w formie elektronicznej,
  • kontrola ważności okresowych badań lekarskich pracowników oraz szkoleń BHP,
  • ewentualna korespondencja z komornikami pracowników.

Usługi dodatkowe

  • sporządzanie i wysyłanie do GUS wymaganych sprawozdań,
  • sporządzanie i wysyłanie wniosków do PFRON,
  • opracowywanie wniosków kredytowych,
  • sporządzanie wniosku o interpretację indywidualną,
  • dodatkowe raporty, które nie są generowane z systemu księgowego,
  • wypełnianie wniosków o dofinansowania, dotacje itp.,
  • rozliczanie najmu prywatnego,
  • monitoring zobowiązań i należności,
  • odbiór dokumentów w siedzibie Klienta,
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych i ZUS.

Adres

Biuro Rachunkowe MAKBET
Beata Szymańska
93-153 Łódź,
ul. Rzgowska 100/102lok. 24A, I piętro

Kontakt

tel. 733-383-983
email: biuro@biuro-makbet.pl

Copyright 2020 BR Makbet | Realizacja: R&M